Ми впевнені, що використання продукції Apple принесе вам лише задоволення.
Apple City гарантує, що виріб (пристрій) не матиме дефектів ані стосовно матеріалів, ані роботи впродовж строку дії плану захисту, за умов використання виробу, в тому числі комплектуючих та складових частин, за призначенням та відповідно до інструкції з експлуатації. Перебіг терміну дії плану захисту починається з дати придбання пристрою і триває один рік. План захисту діє за умови, що ви придбали цей виріб у магазині Apple City з послугою Apple City Care.
План захисту Apple City Care для iPhone включає сервісне та програмне обслуговування протягом одного року з дати придбання виробу, певну кількість додаткових послуг. Офіційне сервісне обслуговування пристрою забезпечує авторизований сервісний центр «А-Сервіс», програмне обслуговування, надання додаткових послуг та послугу обміну – магазини Apple City.
Надання додаткових послуг, сервісне та програмне обслуговування здійснюється лише за наявності належним чином заповненого гарантійного талону з печаткою (штампом) та підписом продавця, в якому чітко вказано серійний номер(IMEI) і модель виробу, адресу магазину, а також чеку та належним чином заповненого талону Apple City Care. План захисту Apple City Care надається лише на виріб, виготовлений компанією Apple або для компанії Apple, який можливо розпізнати за торговою маркою, торговим знаком або логотипом Apple, які нанесені на виріб.
Наповнення плану захисту Apple City Care
- Один рік програмної підтримки та технічної консультації в магазинах Apple City Care.
- Один рік сервісного обслуговування від авторизованого сервісного центру «А-Сервіс».
- Збільшення оціночної вартості на 10% при здачі пристрою в програму Apple City Trade-In.
- Перенесення даних, налаштування та встановлення додатків. Реєстрація облікового запису Apple ID та налаштування його у пристрої, налаштування стільникових даних та власного хот-споту, налаштування облікових записів пошти.
- Одне встановлення захисного скла
- Дві знижки по 30% на апаратний ремонт пристрою
Сервісне обслуговування не розповсюджується
- На витратні матеріали, не стійкі до зношення (наприклад: акумуляторні батареї та захисне покриття), крім тих випадків, коли пошкодження виникло через дефект матеріалу або якість виготовлення, а також якщо план захисту передбачає їх планову заміну.
- На косметичні пошкодження, включаючи, окрім іншого, подряпини, вм’ятини та зламані пластикові деталі портів.
- На пошкодження, викликані використання виробів інших фірм.
- На недоліки, спричинені внаслідок недбалого поводження (в тому числі, без обмеження, пошкодження, що заподіяні гострими предметами, вигинанням, стисканням, падінням, контактом з рідиною, вогнем тощо), чи спричинені неправильним використанням виробу, включаючи використання всупереч інструкціям, що супроводжує виріб.
- На пошкодження, спричинені нещасними випадками, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, в тому числі комах, впливом на виріб джерел магнітного чи іншого випромінюванням, збоями в роботі або невідповідністю стандартам мереж електроживлення, дією непереборної сили (пожеж, землетрусів, тощо), вашими навмисними або необережними діями та/або діями третіх осіб.
- Якщо виріб було відкрито, модифіковано або відремонтовано особою, яка не є представником авторизованого сервісного центру; якщо цей виріб відремонтовано із використанням неоригінальних запасних частин; якщо серійний номер виробу було видалено, витерто, затерто, змінено, чи він є нерозбірливим; або у разі, якщо пошкодження виникли внаслідок обслуговування (включаючи оновлення).
- На виріб чи компонент, функціональні можливості або призначення якого були змінені без письмового дозволу Apple.
- Якщо виріб підпадає під вплив зовнішніх факторів (наприклад: корозії, окислюванню, тощо) або перебував поза дозволеного виробником діапазону температури, вологості, тощо, які вказано в технічних сертифікаціях, або на нього проливалася їжа або рідина, чи мали вплив хімічні речовини.
- На пошкодження, спричинені внаслідок використання виробу у не відповідності з опублікованими рекомендаціями компанії Apple.
- На дефекти, які виникли у зв’язку з нормальним зносом або нормальним старінням виробу.
- На зарядний пристрій та навушники, які входять до комплекту поставки пристрою.
- На пристрій, доступ до якого обмежений функцією блокування активації, або пристрій, на якому неможливо виключити функцію “Знайти iPhone”.