Гарантія та сервіс


Увага!

При купівлі приладу вимагайте заповнення гарантійного талону. Для гарантійного ремонту потрібно пред’явити гарантійний талон. Без наявності цього талону, його неправильному заповненні або через брак штампу торговельної організації претензії щодо якості не приймаються і ремонт не здійснюється. Покупець оглядає товар до заповнення гарантійного талону. Претензії щодо механічних пошкоджень товару після продажу не приймаються.

Із запитаннями звертатися за телефоном  (067) 00-955-77        

ШАНОВНИЙ ПОКУПЕЦЬ!

Щиро вдячні, що Ви придбали обладнання в компанії Apple City. Ми зробили все можливе, щоб наша продукція сподобалась Вам, а якість відповідала кращим світовим зразкам. Якщо у Вас виникнуть будь-які проблеми з нашим обладнанням, наполегливо рекомендуємо Вам звертатись до нашого магазину за телефоном (093) 25-381-53  або на веб сторінці www.applecity.com.ua . Наші спеціалісти зможуть допомогти Вам кваліфіковано у найкоротший термін.

Будь ласка! Уважно ознайомтесь з інструкцією по експлуатації перед використанням виробу, а також з умовами гарантії перед зверненням до Сервісного Центру з приводу гарантійного обслуговування.


Умови гарантійного обслуговування:

  • Усі вищезгадані умови гарантії діють у межах законодавства України, яке регулює захист прав споживачів і не поширюється на випадки використання товарів з метою здійснення підприємницької діяльності чи у зв’язку з придбанням товарів у цілях задоволення потреб підприємств, установ, організацій.

  • На гарантійне обслуговування та проведення діагностики вироби приймаються тільки в повному комплекті (носії з драйверами, шлейфами, елементи кріплення, адаптери живлення, а при необхідності інструкції з експлуатації та упаковки тощо)
  • Гарантія на виріб не розповсюджується в наступних випадках:
  • якщо дефект виробу виник внаслідок необережного ставлення, використання виробу не за призначенням, порушення умов і правил експлуатації, які викладені в інструкції по експлуатації;
  • якщо дефекти виробу викликані проникненням в середину виробу сторонніх предметів, комах, прямою або непрямою дією механічних сил, хімічного, термічного, або фізичного впливу, випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів, токсичних, біологічних середовищ або інших середовищ, а також будь-яких інших факторів штучного або природного походження;
  • якщо дефект виробу виник внаслідок несанкціонованого тестування товару чи внесення змін до його конструкції чи до його програмного забезпечення, також ремонту чи технічного обслуговування в ремонтній організації, яка не вповноважена виробником;
  • наявності механічних та термічних пошкоджень виробу або його складових частин (сколи, тріщини, вм’ятини, подряпини тощо), відсутність з’єднувальних гвинтів, частин та вузлів виробу;
  • якщо відсутні або порушені пломби або стікери, встановлені на виробі Продавцем та Виробником;
  • відсутність або пошкодження на виробі виробничих маркувань (назва моделі, серійного номеру, номеру партії тощо);
  • наявність в оптичних пристроях залишків зруйнованого оптичного носія, пошкодження, викликані невідповідністю Державним стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та зовнішніх факторів;
  • пошкодження, викликані стихійним лихом (пожежею та іншими побутовими факторами), впливом зовнішніх обставин, неправильним підключенням, а також нещасними випадками;
  • пошкодження, викликані застосуванням нестандартних витратних матеріалів та запчастин.
  • Гарантія на виріб не поширюється на витратні матеріали, комплект приналежностей (аксесуарів) та елементи живлення.
  • Продавець знімає з себе відповідальність (не відшкодовує збитки, в т. ч. і втрачену вигоду) за можливу шкоду, прямо чи побічно нанесену виробом людям, домашнім тваринам, майну у випадку, якщо це відбулося в результаті недотримання правил користування чи зберігання виробу, навмисних чи необережних дій споживача або третіх осіб, а також випадку непереборної сили.
  • Продавець не несе відповідальність за несумісність придбаного виробу з іншими виробами як на програмному, так і на апаратному рівні і не відшкодовує покупцю збитки, пов’язані з цією несумісністю.
  • Вживана продукція поверненню не підлягає. Можливий обмін продукції, або усунення недоліку під час гарантійного терміну.
  • Комплектуючі до телефонів підлягають обміну на нові, якшо вони вийшли з ладу та мають охайний вигляд.


Примітки:

Згідно з гарантійними зобов’язаннями, сервісний центр зобов’язується прийняти і забезпечити діагностику Виробів, які підлягають гарантійному обслуговуванню. У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено, якщо в ході діагностики (складних Виробах діагностика може тривати декілька днів) буде виявлено, що несправність виникла у результаті здійснення та впливу дій, перелічених у розділі даних умов гарантійного обслуговування клієнтів.